Micul dejun: varianta perfecta pentru mine

Cu ceva timp in urma, mai ales de cand am inceput sa fac sport in mod constant am constientizat cat de importanta este prima masa din zi pentru organism. Este masa care practic iti porneste functiile si ii ofera corpului resursele necesare pentru ca acesta sa isi poata incepe ziua. Astea fiind spuse, nu sunt deloc o persoana care functioneaza la capacitate maxima dimineata si mai mereu prefer sa dorm o jumatate de ora in plus decat sa fierb doua oua sau sa prajesc doua felii de paine pe care sa intind ceva. Asa ca, am gasit o varianta pe care am mai abordat-o de multe ori in trecut si anume shake-urile proteice. Prepararea lor dureaza 5 minute pe ceas si sunt bogate in vitamine si nutrienti intr-un mod care depaseste majoritatea meselor clasice.

IMG_2363_Facetune_05-06-2018-21-26-38

D7FE5841-8E73-4DDC-A735-5A7C12442101

Poti sa incluzi shake-ul in diverse combinatii si poti gasi chiar si pe site destule posibilitati viabile pentru a nu te plictisi. Eu personal prefer varianta pe care o voi prezenta mai jos, cea clasica cu lapte si banane. Nu sunt genul de persoana care are nevoie de varietate in mesele sale. Pot manca cateva luni bune acelasi mic dejun atat timp cat imi place, insa daca doriti diversitate, puteti sa va concepeti retetele in functie de ingredientele care va plac.

Pentru a face prepararea shake-urilor mai usor de urmarit, puteti gasi prezentarea video a acestora pe Insta Stories: @ancastoica_

Shake-urile pot fi comandate de aici: vanilie si ciocolata. Un lucru la care am fost atenta a fost faptul ca firma Life Care nu testeaza pe animale si lucreaza cu faina din soia care nu este modificata genetic dar si cu produse bio.

IMG_2405IMG_2407IMG-2275IMG-2276IMG-2279

IMG_2397_Facetune_06-06-2018-01-03-08

Enjoy your breakfast and slay the day, B.!